reklama

Posledné zbohom

Zobúdzam sa, no oči si nechávam zatvorené. Rozmýšľam, či si už vstal. Včerajšok bol nádherný.  No vraví sa, že v najlepšom treba skončiť...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Je to už dlho, čo sa poznáme a ty dávaš mi dôvod dýchať.

Je to už dlho, čo rozjasnuješ mi deň.

Je to už dlho, čo prinášaš dlhé chvíle ticha.

Je to už dlho, čo povedal si: "Som gay".

Tak ako všetko má svoj začiatok, aj život má svoj koniec.

Chcem ho prežiť naplno, a nie len trápne zomrieť.

Daruj mi, prosím, kúsok seba.

A ja ti prinesiem možno časť neba.

Prezraď mi, prečo sa to nedá.

Prezraď mi, kto za to môže.

Prezrad mi, prosím, čo značí tvár bledá.

Prezraď mi, láska, kde skrývaš nože.

Zobúdzam sa, no oči si nechávam zatvorené.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Viem, že ležíš vedľa mňa, počujem ťa dýchať.

Bolo to dávno, čo city boli prejavené.

Rozmýšľam, či si už vstal.

Rozmýšlam, či má to vôbec ešte význam.

Rozmýšľam, no v duši mám žiaľ.

Tak prosím vyslov vetu, že

Včerajšok bol nádherný.

Polož mi tam potom ruže,

snáď ti to smútok spríjemní.

Pomaly vstávam a hľadám sám seba,

otváram okno a dívam sa dole.

Najlepšia časť mojho života, keď mám vedľa seba teba.

No vraví sa, že v najlepšom treba skončiť

František Horínek

František Horínek

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vystudoval som obchodnu akademiu, vystriedal viacero zamestnani, momentalne posobim vo vlastnom podnikani. Zaujimam sa predovsetkym o internet a ekonomiku. Zoznam autorových rubrík:  Social lifeNezaradenéFictionPersonal

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu