reklama

Ten co lubil sklamal sa, ten co sklamal lubi...

Vravel som si, ze tento krat to bude ine. Ze ty ma pochopis. Ze ma budes mat rad. Ze sa oplati zit pre teba. No mylil som sa. Spoznali sme sa online, tak ako zvysok nasho sveta. Bavili sme sa o zvrhlostiach, lebo tak to mas rad...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

"[1] www...." Google Chrome poslusne hlasil kazdu novu spravu od teba.

Reci o sexe su pre mladych chalanov, ako si ty typicke. Trvalo to sice hodnu chvilu, no zacal si prechadzat na uplne ine temy. Casom si si vypytal pristup na facebook ci skype. Pridal som si ta vsade kde sa dalo.

Navzajom sme si presmejdili fotky a vysmievali sa zo seba. Rozpravali sme sa cez skype, navzajom sledovali svoje tvare, pohyby, usmevy, emocie. Vzdy si bol netrpezlivy, kedy uz mi mozes zavolat, aby si ma mohol pocut. A rozpravali sme sa o vsetkom. Hovoril si mi o sebe, svojej izbe, svojej praci, o skole. Prezradil si mi, ze si sa este nikdy nebozkaval, nie to este nieco viac.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jedine, co nas neustale prerusovalo, bolo oznamenie novej spravy na tvojom konte. Vraj sa nemam bat, je to len kamarat. Kamarat, ktory ma oproti mne tu vyhodu, ze nie je 500 km od teba a zrejme ta spozna skor ako ja.

Napriek tomu, ze som ta nazivo nikdy nestretol, citil som sa s tebou aspon v tom nasom on-line svete uzasne. Konecne som nasiel niekoho, kto ma pochopi, kto ma vypocuje. Chcel som si ta udrzat.

Povedal si mi, co ti na mne vadi a ja som zacal pracovat na odstraneni chyb, o com ani nevies.

Teraz sa vsak uz snazit nemusim. Posledne dva dni si bol voci mne uz odmerany a ja som tusil co sa deje.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Preto si ma dnes tym tvojim "Mam zlu spravu" vobec neprekvapil. Hned som vedel ze sa to netyka mna a teba, ale ze sa to tyka nas, resp. teba a tvojho noveho priatela.

Nema kazdy take stastie ze zije v rovnakom meste.

Vravis, ze sa chces stale stretnut, no ja netusim ci chcem.

Vravis, ze nemam byt sklamany, no sam vies ze si sklamal.

Vravis, ze nemam byt smutny, no chybas mi.

Chyba mi ten pocit, ze pridem vecer domov a uvidim ta, budem ta pocut, budeme sa rozpravat...

František Horínek

František Horínek

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vystudoval som obchodnu akademiu, vystriedal viacero zamestnani, momentalne posobim vo vlastnom podnikani. Zaujimam sa predovsetkym o internet a ekonomiku. Zoznam autorových rubrík:  Social lifeNezaradenéFictionPersonal

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu