reklama

Slovenský syr je vyrobený v Poľsku??? A to je čo!!!

Zavádzanie, manipulácia, odrby! Poviem vám, už dlho som sa tak nevytočil. Šak dobre že si každý môže predávať čo chce. A dobre že je konkurencia a znižuje to ceny. Ale toto ma fakt dostalo. Chcel som si kúpiť k vínku tvrdý syr.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Mala dojsť holka, stačia dve dvojky veltlína, nejaká rýchla večera a mám ju tam kde chcem J Tak som ešte išiel kúpiť nejaké veci a syr k vínu. Že Ďumbier, dobre dám ho do košíka. Nejsom úchyl, aby som čítal zloženie v obchode. Lenže holka je celá bio a eko a hovadiny. Tak som si doma pozeral ten syr. Syr , ktorý sa volá Ďumbier. Slovenský končiar. Syr, ktorý má pekný obal, ktorý pripomína salaš a slovenskú dedinu. A na tomto SYRE, ktorý je akože super non plus ultra SLOVENSKÝ, tak na tomto SYRE, bolo že VYROBENÉ V POĽSKU!!! Fakt nekecám. Čumel som jak puk. To už kde sme??? Ako je to možné??? Taký som bol vytočený, že som celý veltlín vypil sám a babenka dostala limonádu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


František Horínek

František Horínek

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vystudoval som obchodnu akademiu, vystriedal viacero zamestnani, momentalne posobim vo vlastnom podnikani. Zaujimam sa predovsetkym o internet a ekonomiku. Zoznam autorových rubrík:  Social lifeNezaradenéFictionPersonal

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu